Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Actes. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Actes. Mostrar tots els missatges

dilluns, 9 de gener del 2012

4a Fira d'Intercanvi de Llibres




Des de l'Assemblea de Joves d'Algemesí encetem aquest any nou amb una nova edició de la Fira d'Intercanvi de Llibres.

Esperem que participeu d'aquesta iniciativa perquè amb els temps que corren, malauradament, els espais on trobar cultura lliure i relacionar-se amb els veïns sense que coste cap gallet, no són massa freqüents. És per això, que proposem aquesta experiència: per gaudir i promoure la lectura i com a punt de trobada entre la gent del poble.

Ens podreu trobar el proper dissabte 14 de gener, a la Plaça dels Àngels a partir de les 10'00h. Si voleu contribuïr abans aportant llibres perquè la fira tinga un major fons bibliogràfic podeu contactar amb nosaltres a través de ajalgemesi@gmail.com

dimarts, 14 de juny del 2011

Debat obert al voltant del 15M

Des de l'Assemblea de Joves d'Algemesí animem als algemesinencs i algemesinenques a participar al 'Debat obert al voltant del 15M'. L'acte tindrà lloc el divendres 17 de juny a les 20'00h a la Casa de la Joventut. Esperem que siga un lloc de trobada on la gent puga dir allò que pensa i compartir reflexions i experiències.

dimarts, 7 de juny del 2011

2a Fira d'Intercanvi de Llibres


Des de l'Assemblea de Joves d'Algemesí us convidem a repetir l'experiència de la Fira d'Intercanvi de Llibres. Una fira diferent, sense diners, on només calen llibres per a intercanviar-los i passió per la lectura. Tant se val que siguen novel·les, còmics, poemaris, obres de teatre, contes infantils... tots són ben rebuts i tots enriqueixen.

El funcionament és el mateix que l'altra vegada. Porta els llibres que ja no utilitzes i endus-te uns nous. L'única cosa que demanem és que se'ls llegiu.

Us animem a participar en l'acte que tindrà lloc el proper dissabte 11 de juny des de les 10:00 fins a les 14:00 hores a la Plaça dels Àngels. Si voleu contribuïr abans aportant llibres perquè la fira tinga un major fons bibliogràfic podeu contactar amb nosaltres a través de ajalgemesi@gmail.com



dilluns, 11 d’abril del 2011

Arriba la segona projecció del Cicle de Cinema Documental


Un any més aplega el 25 d'abril, data de fatídic record per a la memòria dels valencians i les valencianes que rememorem els fets de la Batalla d'Almansa i els desafortunats resultats que va comportar: l'aboliment de les nostres llibertats com a poble.

Aprofitant l'avinentesa de la data, des de l'Assemblea de Joves d'Algemesí hem volgut que la següent sessió del Cicle de Cinema Documental girara al voltant d'aquesta qüestió i projectarem el documental produït per Info TV Almansa 1707: de la revolta a la repressió on s'analitzen els esdeveniments, les causes i les conseqüències que tingué l'anomenada Guerra de Successió al nostre país. Perquè pensem que hem de conéixer el nostre passat, per entendre el nostre present i decidir quin futur volem.

L'acte tindrà lloc el diumenge 17 d'abril a la Casa de la Joventut (c/les Escoles, 5) a les 19:00 hores. Comptarem amb la presència de Jose Caballero, llicenciat en Història per la Universitat de València, que farà una intervenció des d'un punt de vista acadèmic sobre aquest fets tan determinants per a la nostra història.

dimarts, 22 de març del 2011

1a Fira d'Intercanvi de Llibres

Comprar, llençar, comprar. Aquest és el ritme que marca la societat de consum on ens ha tocat viure. Tot i això, no estem obligats a seguir aquestes dinàmiques i ajupir el cap. Perquè pensem que les coses es poden fer d’una altra manera, des de l’Assemblea de Joves d’Algemesí hem decidit portar al poble una iniciativa que està tenint èxit a altres pobles de la nostra comarca.

Amb la Fira d’Intercanvi de Llibres volem promoure la lectura com a forma d’oci, i al mateix temps, com a ferramenta per a la creació de consciències crítiques amb la realitat que ens envolta. Volem eixir al carrer i recuperar-lo com a lloc de trobada i d’interrelació entre persones i fomentar la cultura lliure i popular. Per tot açò, us convidem a participar d’aquest acte que tindrà lloc el proper dissabte 26 de març a les 10:00 a la Plaça dels Àngels.

Quant el funcionament és ben senzill i no cal rascar-se la butxaca. Com diu el cartell “deixa un llibre i emporta’t un altre”. Només us demanem que el llegiu. Si voleu aportar llibres per a que la Fira tinga un major fons bibliogràfic contacteu amb nosaltres a través de la nostra adreça electrònica aj.algemesi@gmail.com

Ens veiem el dissabte!

dimarts, 15 de febrer del 2011

1r Cicle de Cinema Documental

Després de l’èxit de participació del nostre primer acte, l’Assemblea de Joves d’Algemesí encetem un nou projecte, el 1r Cicle de Cinema DocumentalAmb periodicitat mensual anirem projectant una sèrie de documentals que aborden una diversitat de qüestions que no sempre volen ser tractades per part de les altes esferes, seguint la fòrmula cinefòrum amb un debat-col·loqui posterior sobre la forma i els continguts de la projecció.

La primera projecció serà el proper divendres 25 de febrer a les 20:15 a la Casa de la Joventut (c/ Escoles, 5) i el documental escollit ha sigut Obrint l’esquerda, editat per Maulets, on s’aprofundeix en les crisis que estem patint actualment a partir d’unes entrevistes amb diferents persones provinents de moviments socials diversos i es plantegen alternatives per aconseguir un món socialment més just.

divendres, 3 de desembre del 2010

Primer acte AJ d'Algemesí


     Des de l'Assemblea de Joves d'Algemesí volem convidar a tot el teixit associatiu del nostre poble a participar en el nostre primer acte que serà la Neteja Ciutadana de la Xopera i del riu Magre. D'acord amb el nostre ideari pensem que el pulmó verd de la nostra ciutat mereix que el trobem en um millor estat que l'actual, per això animem a tot el veïnat d'Algemesí a participar en aquesta jornada ecològica. Al mateix temps, esperem potenciar aquest paratge natural com a zona d'oci tant per a joves com per a gent de totes les edats.


     L'acte tindrà lloc el proper 11 de desembre a les 10h. Ens trobarem al bar de la Xopera, i allí ens organitzarem per netejar les distintes zones. També contarem amb la participació d'un membre de Xúquer Viu que ens explicarà l'estat de l'entorn.

     Per a finalitzar, hem preparat un dinar popular; amb un bo d'ajut de 1€ on podreu beure una cerveseta i fer un pica-pica. Podeu contactar amb nosaltres a través de aj.algemesi@gmail.com per reservar el bo d'ajut. Recordar-vos que si les condicions climatològiques no ho permeteren, l'acté s'aplaçaria al dissabte 18 de desembre.

     Ens vegem!