En les últimes setmanes alguns partits polítics d’Algemesí s’han adreçat a l’Assemblea de Joves d’Algemesí demanant-nos quina era la nostra visió sobre la nostra ciutat i convidant-nos a aportar idees suposem per a millorar-la. Des de l’Assemblea de Joves d’Algemesí - AJA, hem decidit respondre a la crida que se’ns feia des de diferents partits polítics, però esperem que no siga una falsa maniobra política i que les aportacions de l’AJA siguen igual d’importants tant en període electoral com al llarg de tota la legislatura, amb independència dels resultats de les eleccions. Així que, després d’un exercici d’anàlisi i de reflexió l’AJA demanem: