Des de l'Assemblea de Joves d'Algemesí animem als algemesinencs i algemesinenques a participar al 'Debat obert al voltant del 15M'. L'acte tindrà lloc el divendres 17 de juny a les 20'00h a la Casa de la Joventut. Esperem que siga un lloc de trobada on la gent puga dir allò que pensa i compartir reflexions i experiències.
dimarts, 14 de juny del 2011
dimarts, 7 de juny del 2011
2a Fira d'Intercanvi de Llibres
Des de l'Assemblea de Joves d'Algemesí us convidem a repetir l'experiència de la Fira d'Intercanvi de Llibres. Una fira diferent, sense diners, on només calen llibres per a intercanviar-los i passió per la lectura. Tant se val que siguen novel·les, còmics, poemaris, obres de teatre, contes infantils... tots són ben rebuts i tots enriqueixen.
El funcionament és el mateix que l'altra vegada. Porta els llibres que ja no utilitzes i endus-te uns nous. L'única cosa que demanem és que se'ls llegiu.
Us animem a participar en l'acte que tindrà lloc el proper dissabte 11 de juny des de les 10:00 fins a les 14:00 hores a la Plaça dels Àngels. Si voleu contribuïr abans aportant llibres perquè la fira tinga un major fons bibliogràfic podeu contactar amb nosaltres a través de ajalgemesi@gmail.com
dilluns, 11 d’abril del 2011
Arriba la segona projecció del Cicle de Cinema Documental
Un any més aplega el 25 d'abril, data de fatídic record per a la memòria dels valencians i les valencianes que rememorem els fets de la Batalla d'Almansa i els desafortunats resultats que va comportar: l'aboliment de les nostres llibertats com a poble.
Aprofitant l'avinentesa de la data, des de l'Assemblea de Joves d'Algemesí hem volgut que la següent sessió del Cicle de Cinema Documental girara al voltant d'aquesta qüestió i projectarem el documental produït per Info TV Almansa 1707: de la revolta a la repressió on s'analitzen els esdeveniments, les causes i les conseqüències que tingué l'anomenada Guerra de Successió al nostre país. Perquè pensem que hem de conéixer el nostre passat, per entendre el nostre present i decidir quin futur volem.
L'acte tindrà lloc el diumenge 17 d'abril a la Casa de la Joventut (c/les Escoles, 5) a les 19:00 hores. Comptarem amb la presència de Jose Caballero, llicenciat en Història per la Universitat de València, que farà una intervenció des d'un punt de vista acadèmic sobre aquest fets tan determinants per a la nostra història.
diumenge, 3 d’abril del 2011
Volem fer unes puntualitzacions respecte al Berca del mes d'abril. A la columna del PSD-IPA es fa referència a un col·lectiu que suposem que som nosaltres, és curiós que qui haja escrit aquesta columna decidira rebatejar-nos. Però deixant a banda temes trivials, ens haguera agradat més eixir publicats perquè la cartellera del butlletí municipal anunciava alguna de les nostres activitats, no perquè el polític de torn es penja unes medalles que no li corresponen. A hores d'ara, tan cert és que no se'ns ha negat l'ús de la Casa de la Joventut com que el regidor de la mateixa àrea no s'ha interessat pel nostre projecte.
dissabte, 2 d’abril del 2011
CARTA DE L’ASSEMBLEA DE JOVES D’ALGEMESÍ ALS PARTITS POLÍTICS
En les últimes setmanes alguns partits polítics d’Algemesí s’han adreçat a l’Assemblea de Joves d’Algemesí demanant-nos quina era la nostra visió sobre la nostra ciutat i convidant-nos a aportar idees suposem per a millorar-la. Des de l’Assemblea de Joves d’Algemesí - AJA, hem decidit respondre a la crida que se’ns feia des de diferents partits polítics, però esperem que no siga una falsa maniobra política i que les aportacions de l’AJA siguen igual d’importants tant en període electoral com al llarg de tota la legislatura, amb independència dels resultats de les eleccions. Així que, després d’un exercici d’anàlisi i de reflexió l’AJA demanem:
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

